Poster Mosselavond - Slotavond TC Venray 2024.png

Uitnodiging Mosselavond / Slotavond - zaterdag 16 november 2024.

Vandaag - 09:40

In een select gezelschap zong het al even rond: op zaterdag 16 november a.s. hebben we een gezellige Mosselavond en tevens Slotavond gepland! Om 17.00 uur starten we met een ludieke activiteit. We spelen in teamverband om het "Open Venrays Kubb Kampioenschap". Teams worden ter plekke samengesteld. Kubb is een fascinerend spel met als doel het omver gooien van de houten Koning. Voor de winnaars ligt er eeuwige roem klaar en een speciale vermelding!  Vanaf 18.30 uur gaan we lekker mosselen eten, klaargemaakt door Harrie Lodewijks en zijn equipe. Mosselen worden ruim ingekocht, uiteraard aangevuld met sauzen en frietjes.Voor de niet-liefhebbers van mosselen bieden we saté aan. TC Venray biedt iedereen 2 consumptiebonnen aan naast een aantal rondjes witte of rode wijn tijdens het eten. Er geldt deze avond een speciale aanbieding op Texels Skiller Wit speciaalbier!

Tennisclub Venray

Onze tennisclub, opgericht op 1 januari 1937, is met bijna 400 leden 1 van de grotere verenigingen in de regio Noord Limburg. Wij zijn een zeer actieve club met een grote deelname aan de KNLTB-competitie maar ook met een uitgebreid “intern” programma zoals racketwissel, interne competitie, toernooien, clubkampioenschappen, enz. TCV biedt een compleet programma van januari t/m december.

TCV heeft 9 gravelbanen, waarvan onlangs 3 geheel zijn vernieuwd. Tevens is het park voorzien van LED-verlichting.

clubfoto