VACATURE.jpg

Dringende oproep

25 augustus 2024

Namens het bestuur van onze vereniging hierbij een dringende oproep. Graag jouw aandacht hiervoor. Een vereniging wordt voor een belangrijk deel vorm gegeven door de vrijwilligers. Zij organiseren activiteiten, zorgen dat de banen en het clubhuis op orde zijn, dat de jeugd zich ontwikkelt en plezier heeft, dat de vereniging bestuurd wordt, dat ook de informatievoorziening op orde is, enzovoorts. Binnen onze vereniging hebben we een zeer gewaardeerde actieve groep van vrijwilligers die - dit staat los van het draaien van bardiensten - vanuit een commissie of een werkgroep ervoor zorgen dat jij als lid van de vereniging kunt tennissen. Het gaat hierbij binnen onze vereniging om een groep van zo'n 80 personen.  dan ook gericht aan de overige ruim 300 leden en dus aan jou als lid van de vereniging. We hebben enorm behoefte aan jouw helpende hand in het bestuur en in verschillende commissies.

Tennisclub Venray

Onze tennisclub, opgericht op 1 januari 1937, is met bijna 400 leden 1 van de grotere verenigingen in de regio Noord Limburg. Wij zijn een zeer actieve club met een grote deelname aan de KNLTB-competitie maar ook met een uitgebreid “intern” programma zoals racketwissel, interne competitie, toernooien, clubkampioenschappen, enz. TCV biedt een compleet programma van januari t/m december.

TCV heeft 9 gravelbanen, waarvan onlangs 3 geheel zijn vernieuwd. Tevens is het park voorzien van LED-verlichting.

clubfoto