30744DBB-13B2-4761-BFB6-56D781399D98.png

Zomerstop bij voetbal of hockey? Doe mee aan de Zomer Challenge!

07 mei 2024

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of sport je vaak binnen en wil je in de zomer graag naar buiten? Dan dagen we jou en je vrienden uit voor de Zomer Challenge!   De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud. Bij Tennisclub Venray kun je vier maanden vrij tennissen wanneer het jou uitkomt, je krijgt 3 tennislessen en een tennisclinic. Je kunt je individueel inschrijven, of met je teamgenoten.

Libema Open.jpg

We gaan dit jaar als club naar het LIBEMA OPEN! Wil je mee?

03 mei 2024

Op woensdag 12 juni organiseren we voor junior- en seniorleden een bezoek aan de Libema Open in Rosmalen. We verzamelen om 12:45u op de parkeerplaats van TC Venray waar een touringcar op ons staat te wachten. Om 19:30u vertrekken we vanuit Rosmalen om onze terugreis naar Venray weer aan te gaan. We bieden deze dag aan voor €40 voor junioren en €55 voor senioren. Dat is inclusief toegangskaartje en heen- & terugreis per touringcar.

Tennisclub Venray

Onze tennisclub, opgericht op 1 januari 1937, is met bijna 400 leden 1 van de grotere verenigingen in de regio Noord Limburg. Wij zijn een zeer actieve club met een grote deelname aan de KNLTB-competitie maar ook met een uitgebreid “intern” programma zoals racketwissel, interne competitie, toernooien, clubkampioenschappen, enz. TCV biedt een compleet programma van januari t/m december.

TCV heeft 9 gravelbanen, waarvan onlangs 3 geheel zijn vernieuwd. Tevens is het park voorzien van LED-verlichting.

clubfoto